Teatru de papusi sau stand de prajituri :)

Fara legatura cu petrecerile (de fapt, cu aniversarile) m-am gandit sa va povestesc cum am facut pentru Ili scena pentru teatru de papusi, care ulterior s-a transformat in stand de dulciuri…cel putin asta a fost intentia 😉 Am luat o cutie mare-mare si acest tutorial 🙂 si m-am pus pe treaba .. am taiat in lung si lat, am lipit si apoi decorat si a iesit asta

 cum-se-face-stand-pentru-copii

Nu avea stabilitatea prea buna asa ca am mai luat o cutie la fel de lata dar mai scunda si am lipit-o fix in spatele cadrului J in felul asta a rezistat pana in zilele noastre (adica vreo juma de an J) Cam in aceeasi perioada mi-a sarit in fata ochilor pe fb un tutorial despre cum sa faci sortulete pentru copii dintr-o pereche de blugi, adica ceva de genul, am luat si eu o pereche de blugi vechi si i-am facut un sortulet dragalas lui Ili si mai apoi si nepotelei Ana … numai bune pentru ‘sesiunea de gatit’ ce urma se sa intample

 

Dupa cum se vede, fetele mai mult ‘s-au gatit’ decat au gatit, s-au distrat nemaipomenit, iar standul de prajituri nu a mai fost folosit pentru ca au mancat prajiturile (cumparate) inainte sa ajunga pe el … so, fara legatura cu aniversarile, au petrecut de minune 🙂

Lasă un răspuns

