Printesele Disney – accesorii foto

Saptamana trecuta, in cautarile mele pentru petrecerea anului, am dat peste asta si m-am gandit ca trebuie sa fac si eu. A fost suficient sa-mi spuna o prietena ceva de o petrecere cu printese si m-am apucat de treaba …  nu conteaza ca petrecerea e de fapt cu zane, mai exact TinkerBell (o noua provocare .. cu care o sa va pisez un timp 🙂 ), eu sunt destul de multumita de rezulate .. s-ar putea sa devin chiar increzuta 😀 vedeti si voi ..si atentie: in stanga originalul, in dreapta made by me 🙂

accesorii-foto-printese-disney-1 accesorii-foto-printese-disney-2 accesorii-foto-printese-disney-3 accesorii-foto-printese-disney-4 accesorii-foto-printese-disney-5 accesorii-foto-printese-disney-6

Lasă un răspuns

