Petrecere Violetta

Si a fost Violetta Party … a doua petrecere a anului 😉 Am avut ceva emotii, de doua saptamani tot ‘manufacturez’ (si asta pentru ca pana acum doua saptamani eu vedeam alta tema pentru petrecere, dar o pastram pentru alta data)

Sa va povestesc ce am pregatit: am inceput cu invitatiile (pe care le gasiti aici) si cu piñata …una ‘tare de tot’ Am ales sa fac pinata in forma de chitara (am vazut in cautarile mele un desen cu o chitara Violetta si atunci am zis ca asta trebuie sa fac; am mai cautat un pic si am gasit si un model aici asa ca…la treaba 🙂 am taiat doua cartoane in forma de chitara, le-am ‘unit cu o fasie lunga si ingusta, am decorat ‘corpul’ pinatei si chiar la sfarsit am pus inauntru bombonelele si niste hartie creponata, i-am atasat coada si am decorat-o si pe asta ..in final, a iesit o pinata ‘tare de tot’ .. copii s-au cam chinuit sa o sparga 😉 iata etapele prin care am trecut:

 pinata-chitara-violetta

O alta provocare pentru mine a fost sa fac cutiutele pentru popcorn si nu ca design sau dificultate …. au fost 24 … am avut un pic de treaba 🙂

 

Nu a lipsit ghirlanda de ‘ciucurasi’ cum imi place mie sa-i zic, am mai facut niste ghirlande din partitura piesei Junto a ti (a auzit cineva de ea?), toppere cu Violetta, un mini-tablou cu numele sarbatoritei, de acum ‘clasicele’ buchetele de baloane si recuzita pentru poze, adica mustati, buze, palarii, papioane, coronite si ‘rame’ de tablou … dupa care am adaugat dulciurile: in centru frumos niste acadele pofticioase, niste mushmallows, bombonele, popconul in cutiile mai sus mentionate

 

‘Scena’ finala a aratat cam asa .. eu sunt un piculet mandra de mine 😉

Lasă un răspuns

