Invitatii petrecere Violetta

Cum stiti deja, sunt in pregatiri intense cu cea de-a doua petrecere mega-importanta a anului 🙂 si tema este Violetta

Evident, am inceput cu o cautare pe net sa vedem ce este cu aceasta Violetta, logo-ul mi-a atras imdeiat atentia (nu-mi aduc aminte unde l-am gasit si nici nu stiu cum sa incarc rar-uri asa ca daca il doreste cineva il trimit eu cumva). Prima alegere pe care am facut-o a fost plicul, culoarea era aleasa de la sine 😉 si odata cu plicurile am comandat si hartia de matase in culorile potrivite, un capsator in forma de steluta (pentru ca Violetta este un star, daca nu stiati) si panglica mov. Nu stiu sa spun cum am ajuns la forma asta de invitatie, mi s-a parut interesant sa folosesc hartia de matase si mi-a placut la nebunie sa pun confeti colorate in fiecare plic 🙂

 

Un gând despre &8222;Invitatii petrecere Violetta&8221;

Lasă un răspuns

