Homemade pinata

Acum un an am facut prima mea piñata … e destul de mult zis piñata .. a fost totusi simpatica 🙂 Initial am cautat pe net cum se face o pinata si am gasit multe tutoriale, totusi m-am gandit ca e prea mult pentru mine sa ma apuc sa fac una din balon, hartie si lipici, asa ca am improvizat rapid una dintr-o punga de hartie pe care am decorat-o cu hartie creponata si am aplicat logo-ul Monster High (asta fiind tema petrecerii), sistemul de ‚desfacere’ este foarte simplu: ii tai fundul si il prinzi apoi usor cu hartie creponata, in partea de jos am atarnat mai multe fasii de hartie, unele din ele ‚declansand’ trapa; pinata nu a fost distrusa integral, asa ca a fost folosita si in alte scopuri dupa aceea 🙂 Daca vreti sa faceti, gasiti aici un tutorial

 

Cea de-a doua pinata am facut-o de Craciun, am evoluat de la punga de hartie la o cutie 🙂 am decorat-o simplu cu hartie creponata rosie, verde si alba .. foarte repede si usor

 

Cea de-a treia pinata a fost una mai speciala: pinata Minnie pentru ziua lui Ili; tot nu am indraznit sa o fac din balon, am facut-o din carton .. un motiv in plus sa o fac asa a fost ca vroia sa fie in forma de doi, de fapt vroiam un fel de doi mare pentru ziua ei si, in timp ce-l taiam, m-am gandit sa fac o pinata in forma de doi; am cautat iar pe net (tutorialul asta a fost de baza) …si a iesit cam asa:

 

Asta e tot deocamdata …de fapt, tocmai lucrez la una (zic eu mai spectaculoasa decat celelate) dar e secret 😉 revin cu detalii dupa petrecere

Lasă un răspuns

