Petrecere One Direction

sau prima mea ‘petrecere la cutie’ si asta pentru ca sarbatorita era din alt oras si trebuia sa le trimit cumva 🙂 Intr-o zi ma intreaba o prietena daca pot sa-i aduc articole de petrecere cu 1D. Eu: ce e aia? Am cautat imediat pe net si am aflat ca este o trupa de baieti din Anglia la mare moda 🙂 I-am raspuns din prima: nu am de unde sa aduc dar pot sa fac (sincer, nu stiu de unde atata siguranta pe mine) si am inceput cautarile serioase .. am descoperit o adevarata industrie sub acest nume One Direction (mai putin la noi in tara) si, destul de repede, am gasit una ‘explicata’ in detaliu plus template-uri gratuite aici. Asa ca m-am dus frumos acasa, am ales din proviziile de hartii, cartoane si alte cele culorile potrivite si m-am apucat de treaba; am facut cateva decoratiuni pentru masa (un fel de toppere mai mari), un mini banner cu numele sarbatoritei in culorile temei si un buchet de baloane – am folosit baloane simple in forma de inimioare si am lipit pe ele numele trupei decupat cu multa atentie 🙂 Pe langa astea mi s-a parut interesant (si potrivit pt o fata mai maricica) sa fac ‘recuzita’ pentru poze: mustati, buze, palarii (photo booth props .. nu stiu cum s-ar traduce la noi, nu mi-am batut capul cu asta) Dupa vreo doua ore de munca a iesit asta ..un soi de preview trimis spre aprobare la distanta 🙂

 

Dupa aprobare am ‘multiplicat’ ce era de multiplicat, am facut ghirlanda de ciucurasi (nici la asta nu i-am gasit echivalentul din engleza), am facut suporturile pentru baloane din cutii de pringles imbracate in postere cu 1D, am decorat pungile de popcorn si am pus totul la un loc sa le pregatesc de livrare si uite asa a iesit petrecerea la cutie 🙂

Lasă un răspuns

