Tot eu

.. ca n-am somn, nu reusesc sa adorm .. desi sunt terminata .. in ultimele 42 de ore am dormit doar trei (aproape) ore si tot nu pot sa dorm
nu stiu ce am .. insomniile de vara (daca era iarna ar fi fost insomniile de iarna) sau miile de grade din casa … sau starea de bine pe care vreau sa o pastrez (still) (inca o paranteza: asta e unul din cuvintele mele preferate lately, mi-am dat seama de curand ca inseamna si ‘inca’ si ‘nemiscat’ .. mi se intampla cateodata sa imi placa ceva atat de mult incat incremenesc, raman nemiscata si abia indraznesc sa respir de frica sa nu pierd starea .. si mi se intampla cateodata sa vad ca dupa ceva timp e tot acolo … chiar daca am respirat sau m-am miscat .. e inca acolo)
acuma’ nu reusesc sa adorm … I’m still standing still .. asa .. cu mine cu totul si cu bucatele din alti oameni si alte locuri
si mi-am adus aminte de o veche (nu chiar) rutina de-a mea:
Sincerely, Me

Lasă un răspuns

