Back again

la mine totul e in salturi .. nu reusesc deloc sa fiu constanta, echilibrata cum ar veni (chestia asta cu echilibrul e una din preferatele mele, nu ca si cum l-as avea .. balanta, ce sa zic); am multe in cap acuma, deci nu ar fi cel mai potrivit moment sa ma apuc sa scriu; totusi o fac .. haotic, evident .. ca gandurile mele

azi a fost o zi super; m-am intors din concediu ieri .. sau azi, ca am ajuns acasa la miezul noptii .. ca cenusareasa :); si n-am dormit decat aproape trei ore .. n-am putut sa adorm .. doar o saptamana am fost plecata, da’ a fost tare bine .. si probabil ca vroiam sa pastrez starea de parca daca adormeam s-ar fi pierdut; si, desi am fost la munca, mi-am pastrat starea de bine .. nu stiu cat o sa ma tina .. oricum m-am obisnuit cu ‚salturile’ mele; am ajuns acasa dupa o luuunga zi de ‚munca’ si am simtit cumva ca tre’ sa scriu .. si nu mi-am mai gasit blogul (chiar din prima .. l-am cautat pe google si am reusit pana la urma .. de altfel nu as mai fi scris)

am cunoscut oameni care m-au cunoscut doar pana la jumatate (asta in cazurile fericite), care m-au acceptat .. sau nu prea; care m-au abandonat sau pe care i-am abondonat eu (ca nu mai aveam ce pastra); mai demult ma gandeam ca eu nu o sa ma multumesc cu jumatati de masura .. in timp, m-am obisnuit .. si am ajuns sa iau partea buna din fiecare (cel putin incerc .. mai si reusesc de cele mai multe ori) si sa ma bucur de fiecare bucatica … si bucatelele astea fac ele un tot (cam peticit cateodata .. dar in final .. sunt eu)

de fapt eu am in continuare starea aia de bine (chiar daca am inceput sa scriu prostii) .. uh uh shoo doo bi doo baaaaa, uh uh what a wonderfull day … in sfarsit o ‚constanta’ in capatana mea ca am piesa asta pe creier de vreo doua zile .. da’ e bine .. sper sa mai ramana acolo un timp

Lasă un răspuns

