Evadare..

…. in copilarie … un week-end foarte reusit in care am uitat de toate problemele si responsabilitatile de om mare (ce, chipurile, sunt) si m-am intors in copilarie .. la mama acasa, impreuna cu Anutu; noi am devenit prietene foarte bune acum trei ani cand ea avea trei anisori si eu treizeci dar ma gandeam ca mintea mea e cam la acelasi nivel de multe ori, intre timp Anutu a mai crescut acum are sase ani, eu nu :); aproape doua zile de joaca, desene animate, leagane si carti de colorat .. dar si plimbari si discutii ‘ca fetele’ (nu mai e ca in copilaria mea si de multe ori imi dau seama ca anutu e mult mai matura decat eram eu la sase ani .. sau decat sunt acum); anyway, am uitat de viata mea de adult pentru doua zile si a fost taaaare bine, din pacate s-a facut luni dimineata si a trebuit sa revin cu picioarele pe pamant .. dar astept cu nerabdare urmatoarea evadare

Lasă un răspuns

