Spume

zi in spume … azi am trecut prin tot felul de stari (echilibru intruchipat ca o balanta adevarata ce sunt) … m-am trezit de dimineata destul de ok, desi cam devreme; si am inceput ritualul: mi-am facut cafeaua (am constatat ca nu am lapte .. spume), mi-am baut cafea asa fara lapte impreuna cu tigarile de rigoare (de fapt, am ramas fara tigari pana sa apuc sa ma trezesc de-a binelea .. iar spume), m-am pregatit pentru munca (adica am cautat ceva de imbracat prin care sa nu se vada balonul in care m-am transformat peste week-end in urma meselor generoase de la mama); si am ajuns la munca .. unde am recuperat cafeaua cu lapte si tigarile (procurate pe drum), iar apoi harnicuta ca o albinuta m-am apucat de treaba si am tot tinut-o asa vreo doua-trei ore ca nu m-a deranjat nimeni (angajat devotat ce sunt), asta cam pana la pranz cand am mancat iar copios (pachetelul de la mama), dupa care m-am apucat sa fac cea mai plicticoasa chestie din cate am eu de facut si m-a apucat un somn si o plictiseala … oricat m-am chinuit sa ma gandesc eu la ceva dragut m-a terminat plictiseala asta maxima si .. m-au apucat spumele rau de tot .. asta pana cand au venit peste mine cateva situatii de criza (nu chiar majore da’ cateva deodata .. evident ca m-am descurcat remarcabil) care m-au scos din plictiseala (nu si din spume) pana m-am trezit ca pot sa plec acasa linistita .. nu chiar linistita, ca in drum spre casa am constatat ca mai am bani fix de un pachet de tigari (iar spume) si m-am innoit si cu doua facturi; norocul meu a fost ca nu am dat peste nici un dezastru cand am ajuns acasa (paco a fost cumintel de-a dreptu’) in afara de cele 30 de grade din regatul tembel .. si vara deabia a inceput .. daca ajung cu bine pana la toamna ma apuc de un plan foarte bine stabilit de investitii care sa-mi asigure confortul termic pentru vara viitoare, acuma nu prea am cum ca anul asta mi-am facut un plan foarte bine stabilit de strans bani pentru vacante (de care evident ca nu m-am tinut) in schimb m-am mutat pe balcon ca e mai racoare .. cu tot cu mega-sendvisul pe care l-am gatit (se pune la gatit ca am folosit si cuptorul ), o limonada rece si laptopul (mai trebuie sa aduc aici patul si cada si totul e ok)

Lasă un răspuns

