a lots of me

eu sunt mai multe, sunt diferita in functie de locul in care ma aflu sau de persoanele cu care sunt, nu e ca si cum ma prefac, pur si simplu asa se intampla .. sunt diferita in situatii diferite (si cateodata, de cele mai multe ori actually, diferentele sunt majore) – sunt una cand sunt la munca, alta cand sunt cu familia, alta cand sunt cu prietenii (evident ca sunt diferita si in functie de prieteni), sunt alta cand raman eu cu mine
prima data cand mi-am dat seama de chestia asta mi-am pus multe intrebari si am analizat de ce se intampla asa (ca o balanta adevarata ce ma aflu) .. evident  nu am ajuns la nici o concluzie .. cu timpul m-am acceptat asa cum sunt .. si am luat ce e mai bun din fiecare ‘me’
as vrea sa ma adun cumva si sa fiu una singura .. dar nu prea reusesc .. si me-urile astea se invalmasesc toate peste .. mine, ma simt coplesita .. ca acum … si nu mai stiu ce vreau … vreau multe, vreau totul … si am .. nu stiu ce am …

ps: nu sunt sigura ca am scris titlul corect … gramatical: ‘a’ se refera la una, ‘lots’ la mai multe .. de fapt, nu ma intereseaza prea mult daca e corect gramatical (nu e punctul meu forte nici in romana, nici in alta limba, eu sunt doar o …contabila) e corect din punctul meu de vedere

Lasă un răspuns

