Echilibru

still trying to find un echilibru intre conversi si high heel shoes (desi nu foarte high ca imi pastrez cam greu .. echilibrul) … ma gasesc cateodata in situatia in care incerc sa ma impac si pe mine si restul lumii … cumva nu reusesc sa ma incadrez in tiparele impuse de societate (de altfel, nu tin neaparat sa o fac) dar mi se intampla uneori sa ma gandesc ca poate ar trebui sa fiu altfel, ma intreb ce e cu mine … ce nu fac bine sau ce nu am eu de nu reusesc .. n-am gasit raspunsuri inca .. mai caut .. desi nu ma framanta in mod deosebit asta acum .. poate e din cauza zilei de azi
am fost la ai mei asa cum fac in fiecare duminica (daca nu sunt plecata) .. e o traditie (care-mi place tare mult) si o necesitate (altfel ar trebui sa fac eu mancare .. in plus, ma scot si pe ziua de luni ca plec cu pachetel, evident) si dupa ce am stat la masa am adormit si am dormit bine .. ca la mama acasa (cand eram mica nu suportam ca dorm la pranz, era chinul de pe lume … acum nu mai e) si cand m-am trezit, pe langa starea de bine pe care o aveam, m-am gandit ca poate nu e tocmai ok .. la varsta mea poate ca lucrurile ar trebui sa fie altfel ..
singura concluzie pe ziua de azi este ca .. lucrurile nu stau altfel, sunt exact asa cum sunt .. and I am just fine … asa .. in lumea mea mica si tembela (si, de bine ce sunt, ma gandesc ca poate lumea ar trebui sa fie, mai degraba, ca mine decat eu ca lumea)

ps: desertul de azi – prajitura cu visine … ca la mama acasa .. am luat si la pachet .. iuhuuu

Lasă un răspuns

