I’m restless

nu stiu (evident) de ce da’ sunt intr-o agitatie continua, mereu ma framanta ceva, nu pot sa stau linistita o clipa .. nu ca si cum as face ceva (dimpotriva, sunt cam puturoasa) … mintea e aia care nu vrea sa se opreasca nici o secunda, se invart rotitele continuu … nu neaparat in sensul productiv, mai degraba neproductiv (de cele mai multe ori ma aleg doar cu dureri de capatana)
de altfel, imi place asa cum sunt, nu ma vad linistita, I’d rather be restless decat sa simt ca nu se intampla nimic .. chiar daca zic eu cateodata ca vreau operatie pe creier sa nu mai gandesc nimic ..  desi mai interesanta ar fi varianta cu operatia pe creier in urma careia sa gandesc bine (ca sa zic asa) ca acuma gandesc mult si prost (sau vorbesc mult si prost sau, mai nou, scriu .. mai mult sau mai putin ..)
cand simt ca explodeaza capatana si nu mai suport gandurile mele ‘profunde’, incerc sa aplic metoda de care vorbeam ieri (ignor anumite aspecte, le ascund in diferite sertarase din mintea mea) si ma concentrez pe chestii ‘palpabile’ – planuri de concediu, excursii, seri tematice, mancaruri (asta e un subiect special) .. in principiu de facut ceva ca sa nu mai gandesc .. incerc sa-mi ocup timpul cu tot felul de prostii .. si reusesc .. uneori …

ps: avand in vedere ‘obesesia’ mea cu prostia, ma simt obligata sa fac o precizare: stiu ca trebuie sa zic ‘pentru ca’ si nu doar ‘ca’, stiu si ca propozitia incepe cu majuscula, stiu ca mai trebuie cate o virgula pe ici-colo .. unele chestii le fac ca asa imi place mie .. I’m unique (ha ha)  .. altele le fac fara sa-mi dau seama sau din graba sau … din prostie … desi I really hope I’m not stupid
ps2: daca tot sunt nelinistita, as putea fi ‘young and restless’ dar nu am atat de multe episoade (credit to L)  … si nici chiar young nu mai sunt (hmmm)

Lasă un răspuns

