I live in a word of fantasy

so keep your reality away from me, I see what I want, I want what I see and that is ok by me … asta nu e de la mine (eu sunt doar .. o .. contabila!! … blonda??!! … doh) e de la cineva mai destept si mai filozof decat mine .. eu doar am preluat ca mi-a placut .. si mi se potriveste
am reusit sa-mi dezvolt o capacitate speciala (zic eu) sa ignor ce se intampla in jurul meu … totul a inceput acum mai multi ani cand am avut un coleg de birou cam pisalog, era un birou din ala deschis si aveam mai multi colegi da’ chiar langa mine a ajuns un coleg care vorbea mult si care ‘avea intotdeauna dreptate’ (era balanta .. ce sa zic) si eu am inceput sa ignor ce zice el, sa dau din cap din cand in cand si sa ma gandesc la ale mele … treptat am aplicat metoda si in alte situatii si uite-asa am ajuns sa ignor ce se intampla in jurul meu atunci cand nu-mi convine si sa traiesc in lumea mea (una cam tembela, e adevarat … but I like my little silly life)
am vazut de curand un film (credit to L) care mi-a placut tare mult .. ce-mi vine acum in cap este cum una din tipe zicea la un moment dat ca ii este dor de vremea in care exista un telefon (acasa) si un robot (eventual) care iti spunea daca te-a cautat sau nu cineva .. acum avem telefonul fix, mobilul (unul sau mai multe), adresa de mail (la fel, una sau mai multe), site-uri de ‘socializare’ (din nou, unul sau mai multe) si te apuci sa le verifici pe fiecare si dupa un timp considerabil constati sa nu te-a cautat nimeni .. super tare
concluzia mea … imi vad in continuare de viata mea mica si tembela si .. ma apuc sa scriu pe blog … din nou, super tare .. so .. I live in a world of fantasy …

Lasă un răspuns

