I’m back

am fost cam lenesa in ultimul timp si n-am mai scris .. de fapt am fost lenesa doar in ceea ce priveste scrisul ca altfel sunt harnicuta ca o albinuta (hmmm) e o perioada cam agitata (adica si mai agitata decat de obicei) si ma intreb cand se termina .. daca se termina … lately merge din prost in mai prost .. totusi nu-mi pierd speranta si sunt fooaarte optimista (mai putin atunci cand ma apuca crizele de nervi da’ nu se intampla chiar asa des, doar de patru-cinci ori pe zi) .. so nothing to worry about .. ma chiuni sa pun o poza de pe telefon da’ nu prea reusesc (bine .. daca aveam cablul ala care de se pune in telefon si in calculator era usor .. da’ nu-l am ca l-a ros paco)
ma gandesc la concediu, nu mai am mult, doar doua luni, deabia astept iuhuuu .. Paris, here I come .. sau ar trebui sa spun Paris, j’arrive .. nu chiar acum, peste doua luni; oare ar trebui sa incerc sa-mi amintesc cum se leaga vreo doua vorbe in franceza?! sau ma descurc prin semne cumva .. oi vedea eu ..
cred ca ar trebui sa ma intorc la munca (acuma’ m-am facut lenesa si la serviciu) I really really love my job (imi tot spun asta ca poate ajung sa si cred) gata ..la munca .. cu entuziasm

Lasă un răspuns

