I am mean

si acum m-au apucat mustrarile … nu sunt un om rau din constructie (zic eu) da’ mi se intampla sa spun rautati (si in ultimul timp se intampla cam des) si le zic omului in fata … sau le zic cand nu e (deci sunt si barfitoare, da’ cine nu e); ori mi se pune pata pe cate cineva, ori anumite situatii ‘scot’ tot raul din mine .. si eu ii cam dau drumul (ar trebui sa ma mai cenzurez un pic .. da’ nu pot .. sau nu vreau ..  in orice caz, nu ma cenzurez … desi fata de oamenii pe care ii barfesc am un comportament normal .. asta inseamna ca sunt si prefacuta oare? nu sunt, pe bune … aaaa … sa revin la rautatea mea … imi dau seama ca sunt rea cateodata, da’ nu sunt rea cu toata fiinta .. adica spun pe moment ceva si dupa aia uit .. si am o ‘problema’ cu prostia … sunt cat se poate de rea cand ma intalnesc cu ea … si asta se intampla zilnic … deci sunt rea in fiecare zi; m-am apucat sa ‘culeg’ perle .. cum gasesc ceva scris gresit, fac poza .. si dupa aia arat si la altii .. si zic ‘ia uite ce prost/proasta’ (asta mai ales daca respectivul o mai face si pe desteptu’) .. si uite-asa tot impartind rautati de genu’ am ajuns sa citesc ceva ce am scris eu si (culmea) am gasit o greseala si am zis ‘ce proasta sunt … m-am gasit sa vorbesc de altii’ .. imi fac mea culpa in public; nu stiu de ce scriu despre asta (mustrarile astea de constiinta) sunt rea .. da’ sunt rea cu mine in primul rand (si cu mine sunt cea mai rea), apoi cu altii … si .. spun eu rautati, da’ nu sunt chiar un om rau .. zic eu

ps: ma tot intreb care-i chestia asta cu expresiile in engleza de-mi vin cateodata (eu sunt cam pe dinafara, inteleg eu da’ sa nu ma puna cineva sa vorbesc ca e jale) totusi ma mai exprim cateodata in aceasta limba (suna mai interesant .. probabil)
ps 2: de fapt stiu de ce am scris asta .. am dat drumu’ mai devreme la cateva rautati si acum … spal un pic din vina
ps 3: de fiecare data cand scriu ‘mai’ imi vine sa scriu ‘m-ai’ asa cum am vazut eu la cineva ‘destept’ si de rea ce sunt num-ai asa as scrie
ps 3: la un moment dat am pierdut sirul parantezelor deschise .. da’ cine sta sa le tina evidenta sau, altfel spus, hwo counts .. eu nu, ca nu am un job de genu’ …
ps 4: daca tot am scris atatea ps-uri nu-mi ramane sa mai zic decat …

sincerely me

Lasă un răspuns

