Pastele meu

evadare din rutina saptamanala … trei zile de stat acasa … leneveala, mancare (adica mananc, nu ca si cum as face), piedut vremea (what an interesting life i have)
sambata, prima zi: ma trezeste un telefon dupa mult prea putine ore de somn, sor-mea ‘credeam ca mergi la munca’, eu ‘nu muncesc azi, de ce ma suni la ora asta, mai am de dormit’, bag capul sub perna da’ nu mai reusesc sa adorm, dupa o ora si doua cafele incep sa functionez, am multa treaba .. pregatirile pascale (un piculet cam tarziu, e-adevarat), ma apuc de curatenie, imi pun ‘piesa zilei’ cat se poate de tare si dau cu aspiratorul .. and I’m feeling good … dupa vreo doua ore de munca sustinuta (n-am facut mare branza) mi se face foame asa ca ma duc la mama sa mananc, plec de la ea cu pachetelul de rigoare, apoi la cumparaturi ca am de luat un cadou de iepuras, apoi imi fac proviziile de sarbatori (mancare pentru paco si tigari pentru mine), back home termin curatenia (in sensul ca ma hotarasc sa nu mai fac) sunt o gospodina desavarsita
duminica, a doua zi: ritualul de dimineata, evident, cafea vreo doua ore si recuperez si cu teancul de reviste pe care nu apucasem sa ma uit, nu-mi mai merge calculatorul (si paco nu are nici o vina in treaba asta), ma plictisesc fara muzica, iesim la plimbare, se face pranz si evident ca tre’ sa merg in vizita (se impune ca nu am nimic de mancare … pachetelul de la mama a fost ‘aranjat’ de paco), back home nu inainte de a imprumuta un laptop, daca tot e zi de leneveala zic sa vad niste filme, ma chinui vreo ora si ceva sa descarc, pana sa ma uit ma apuca somul si adorm dupa un sfert de ora .. un film foarte interesant totusi (prin somn auzeam cate ceva de-am avut cosmaruri juma’ de noapte)
luni, a treia zi: repeat ziua precedenta, doar ca am avut muzica de la prima ora si am schimbat locul de luat masa si am vazut doua filme siropoase (care au reusit cumva sa ma deprime), am terminat ziua cu ‘beautiful lie’ in cap (si uite-asa s-a dus planul meu cu muzica optimista … se pare nu e de mine asa ceva), evident ca am adormit in timp ce ma uitam la un film (ceva cu razboi asa ca am dormit bine si noaptea asta)
si acum … back to work
Lasă un răspuns

