I am my own victim

ori sunt victima optimismului meu (cand gasesc ceva ce ma ‘entuziasmeaza’ imi fac o imagine asa de buna despre ceva-ul ala si .. incep sa visez cai verzi pe pereti .. si dupa un timp constat ca realitatea nu e asa roz cum o vede imaginatia mea hiperactiva si  .. ajung sa ma deprim), ori a pesimismului (nici de asta nu duc lipsa .. si aici nu mai e nevoie de alte comentarii, everything is black) .. asa reusesc mai mereu sa ma chiuni de una singura (n-am nevoie de nimeni, se pare ca treaba asta o fac eu foarte bine)
nu stiu de ce am scris asta … ca am o zi buna, m-am trezit dimineata si .. am zambit (desi deabia rasarea, am vazut soarele si m-am simtit bine) si, in linii mari, ziua a continuat intr-un ritm ok chiar daca am fost la munca … soarele e sus pe cer and I am just fine … azi mi-am dat seama ca sunt meteo-dependenta: daca vremea e naspa (asa cum tot este lately) slabe sanse sa ma simt bine, ma deprima norii, ploaia, frigul; in schimb, daca e soare am ceva sanse sa fiu ok … astept cu nerabdare vara, nu conteaza ca o sa lesin de caldura, important e ca o sa fiu vesela atunci cand lesin

Lasă un răspuns

