Miercuri

pana nu de mult ziceam ca miercurea e cea mai naspa zi din saptamana … pusa asa la mijloc, ma chinuiam cu greu sa trec peste, de joi se mai indreapta lucrurile, vineri incepe week-end-ul (asta daca nu merg sambata la munca); de un timp lunea a devenit cea mai naspa … nu stiu cum se face ca toata lumea ma bombardeaza cu tot felul de chestii de ajung la sfarsitul zilei epuizata pentru toata saptamana … nu e normal, tocmai ce a fost week-end-ul si se presupune ca sunt in forma
am o problema cu zilele astea ale saptamanii, prea se repeta asa … probabil ca e din cauza rutinelor mele pe zile – zi de dat cu capul de pereti (asta e fara voia mea), zi de masaj (buna ziua asta), zi de cumparaturi ‘saptamanale’, zi de zacut (nu prea mai apuc), zi de curatenie, zi de luat masa cu ai mei, zi de shopping (adica atunci cand imi iau ceva dragut pentru mine – pe asta as face-o ‘zilnica’) … treuie sa schimb un pic lucrurile … gata, de acum nu am sa mai traiesc intr-un haos rutinat, am sa traiesc intr-un haos haotic … uite-asa
saptamana asta a trecut fara evenimente memorabile (cum, de altfel, trec mai toate) dar am avut o stare buna, chiar am reusit sa ascult ‘once soundtrack’ fara sa ma apuce depresia (indraznesc destul de rar .. desi imi place mult, mult); ba nu .. cum am putut sa uit … miercuri s-au intamplat lucruri memorabile – unul din ele e ca am scris pentru prima data pe blog (cred ca am sa bifez ziua de miercuri ca ‘preferata’ mea … cel putin pentru un timp … sau una din ele, ca si duminica e preferata mea)
ieri am citit un articol despre frigider si … feng shui, cum trebuie sa curga energia qi si cum mancarea trebuie sa fie ‘impachetata’ cu energie pozitiva … asta presupune sa fie ceva de mancare in frigider .. si ajung la una din listele mele preferate – lista cu ce am in frigider: un ou, lapte, o conserva de porumb, pasta tahini, mancarea lui paco, doua lamai, sirop de caramel si frisca … foarte dragut si de data asta, nici o sansa sa se blocheze energia qi 🙂
pacutu … cumintel ca de obicei … a ros doar firul de la televizor (la care nu m-am uitat de vreo doua luni) si patul pe care tocmai i l-am cumparat .. toate bune si frumoase
cam atat … si  .. sa termin in spiritul uneia din rutinele mele … sincerely, me

Lasă un răspuns

