reasons for taking Paco home

eu fac multe liste … intr-una fac liste (incerc sa nu ma pierd in atatea liste si sa mai si ‚traiesc’ intre timp…) eu, totusi, fac liste: „to do list”, „shopping list”, „wish list” si mai nou … „list of reasons for taking Paco home” si „list of reactions for taking Paco home” (nu stiu de ce trebuie sa fie in engleza … probabil ca asa trebuie) … prin urmare:

Reasons for taking Paco home:

  • esti nebuuunnnnaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (da, sunt)
  • am auzit ca intri in vorba mult mai usor cu alti oameni daca ai un caine, deci … un motiv sa ma agate/ sa agat si eu pe cineva
  • dupa cineva: a sunat ‚ceasul biologic’
  • dupa altcineva: ‚era nevoie de un barbat in casa aia’
  • esti nebunaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! (da, chiar sunt)
  • la un moment dat am zis: ‚ma uit in stanga, ma uit in dreapta si nu e nimeni … evident ca e vina mea!!!!’ ‚ acum zic: ‚ma uit in stanga, ma uit in dreapta si Pacutu e peste tot … evident ca e vina lui!!!!’
  • daca te plictisesti rau de tot si nu stii ce sa faci … ia-ti un caine (sau vreun animal) si sigur nu te mai plictisesti – ai de plimbat, strans, curatat … nu mai ai o secunda libera (sa te plictisesti)

–          cand s-a uitat la mine cu ochisorii aia am simtit pur si simplu ca tre’ sa-l iau acasa

Reactions for taking Paco home:

  • esti neebbbuuunnaaa!!!!!
  • Mihaela Ungureanu a luat un catel acasa???!!!! Mihaela Ungureanu (nu alta Mihaela) A LUAT UN CATEL ACASA?? !! Mihaela – underline – Ungureanu a luat un catel acasa????!!!
  • vaiiiiii, ce frumos!!!!!
  • ‚zece caine … zece caine erau in jurul meu!!!!’ (asta e citat din mine cand m-au ‚atacat’ acum doi ani cainii de la trendo si am plans juma’ de zi)
  • ma bucur sa vad ca mai sunt oameni care au grija de un caine parasit
  • esti nnneeebbbuuunnnaaa! ia-ti macar un caine de rasa … cine stie ce e cu asta …
  • e un lucru mare ce-ai facut tu
  • ‚AI UN CATEL????? CE CATEL??? MI-AM AMINTIT BRUSC DE TREABA ACEEA CU CATEII MICI DE LA BACAU….’ (aia zece care m-au ‚atacat’ pe mine si am plans juma’ de zi – 5 erau pui si 5 mari)
  • ‚stii, bunicul meu zice ca daca ai grija de un caine parasit, el se va ruga pentru sufletul tau’
  • Ce draaggguuuttt!!!!!!!!
  • eu: ‚suuunt nneeeebbbuuuunnnnaaaaa!!!!!!!!!! da’ eu iau cainele asta acasa’

–          daca Mihaela l-a luat pe Pacutu acasa inseamna ca se pot intampla lucruri bune pe lumea asta, nu-mi pierd speranta

Lasă un răspuns

