Despre inceput

nu s-a sfarsit nimic, doar un inceput: eu .. blog
cam la fiecare ‘sfarsit’ am reusit, mai greu sau mai usor, sa ma gandesc ca urmeaza un ‘inceput’ … asa cum, din pacate, mi se intampla sa gandesc la vreun ‘inceput’ ca urmeaza si un ‘sfarsit’ … asa sunt eu
de data asta am inceput ceva fara sa se fi sfarsit nimic (nu sunt sigura daca titlul postului e cel mai potrivit … parca vorbesc prea mult despre sfarsituri .. sau vorbesc in egala masura si de spre sfarsit si despre inceput)
am inceput sa scriu pe blog … cam la o luna dupa ce l-am ‘creat’ .. si nu prea stiu ce sa scriu .. nu prea stiu nici cum functioneaza toata treaba asta .. dar ma luminez eu pe parcurs … at least I hope
deci, avem un blog, pe mine (respectiv me), un inceput (prima postare), necunoastere (don’t know); nu avem diacritice .. dar avem multe paranteze, evident  (din nou … asa sunt eu)
nu-mi dau seama daca folosesc pluralul pentru ca ma refer la mine si la cei care vor citi prostiile pe care le scriu eu … sau pentru ca e vorba despre mine si me si myself si I (eu sunt mai ‘multe’ si mai vorbim noi din cand in cand)
acum vreau sa gandesc cu optimism la ‘inceput’ (fara finaluri this time) asa ca .. va urma ..

Lasă un răspuns

